سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمام فتنه ها از سوم تیر آغاز شد!

5 سال از روز تاریخی سوم تیر 84 می گذرد و اکنون بعد از این سالها هنوز یاد آن ایام  در اذهان مردم و توده های ملت تداعی می شود یاد آور یک پیروزی شیرین برای ملت است!ادامه مطلب...

» نظر

مسیرهای راهپیمایی 22خرداد سبزها در سرتاسر دنیا

علیرغم اینکه موسوی و کروبی راهپیمایی روز 22 خرداد را منتفی اعلام کردند ستاد برگزاری سالگرد آن روزها! مسیرهای راهپیمایی بین المللی سبزها را اعلام کرد. این ستاد با بیان اینکه طبق قرار قبلی برای غافلگیری حکومت کودتایی (که شامل رهبر و رییس جمهور و مجلس و 40 میلیون نفر ایرانی وطن فروش ساندیس خور می شود) یک روز قبل از 22 خرداد مسیرهای این راهپیمایی بین المللی را اعلام نمود. در تهران چند مسیر به این ترتیب معرفی می شود.
مسیر شماره یک: از میدان امام حسین تا پل چوبی (برای جلوگیری از ازدحام  و حفظ جان خود از دست ماموران نیروی انتظامی می توانید از بی ار تی هم استفاده کنید)
مسیر شماره دو: از میدان انقلاب تا سر جمالزاده
مسیر شماره سه: از میدان هفت تیر تا سر  خیابان مفتح
مسیر شماره چهار: یک کوچه تو میدان ونک (برای غافلگیری ماموران و بسیجیان نام این کوچه به شما اس ام اس می شود)
مسیر شماره پنج: برج آزادی (یک حلقه دور برج آزادی زده می وشود تا کید می شود برج آزادی نه میدان آزادی)
مسیر شماره شش: میدان خراسان تا تیر دو قولو (در این مسیر چون اکثرا حامی دولت کوتدا هستند راهپیمایی تو پیاه رو انجام می شود آن هم فقط سمت چپ)
مسیر شماره هفت: نداریم از دوستان بالاشهری تقاضا می شود در این زمان حداقل در منازل خودشان یک دقیقه سکوت کنند!
این ستاد با بیان یادآوری تقلب گسترده در انتخابات سال گذشته، راهپیمایی در شهرستانها را به دلیل اینکه ممکن است شهرستانی ها به خاطر گرفتن سیب زمینی و سهام عدالت و تراول 50 تومانی از راهپیمایی خودداری کنند لغو کرد و اعلام کرد از وطن پرستان شهرستانی هر کس علاقه به حضور در راهپیمایی دارد به تهران بیاید (هزینه ایاب و ذهاب قبلا توسط سازمان پرداخت شده است!) این راهپیمایی از ساعت 6 صبح تا 10 شب برگزار خواهد شد.
این ستاد از دختر خانمهایی که علاقه دارند در فیلم ندای سبز شماره 2 به ایفای نقش بپردازند خواست برای تست بازیگری به یکی از سفارتخانه های اروپایی مراجعه کنند (ترجیحا انگلیس) این ستاد تاکید کرده است در این روز درب همه سفارتخانه های اروپایی به روی شما باز است!
ستاد برگزاری سالگرد آن روزها هم چنین از منافقین، وطن فروشان، سلطنت طلبان و  همه مخالفان جمهوری اسلامی خواست برادرانه و دست در دست هم در هر جای دنیا هستند مقابل سفارت ایران تجمع کنند. سخنرانان این مراسم متعاقبا اعلام شده است! این ستاد در اخر اعلام کرده است ما قبلا هم به خاطر موسوی و کروبی نمی آمدیم که حالا این دو تا برای ما تعیین تکلیف می کنند! این ستاد از همه خواست امشب ساعت 10 به وقت تهران رو پشت بامها سوت بزنند!


» نظر

14 خرداد چهارمین حماسه ملی و سیلی سید حسن به ملت!

14 خرداد امسال سال 1389، 14 خرداد خاصی بود! مصادف بود با ولادت حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها و برابر بود با ولادت فرزند زهرا حضرت روح الله! 14 خرداد امسال تولد خمینی بود. گرچه جسم امام 21 سال ­- و نه بیست سال!- در بین ما نبود اما روح الهیِ روح الله نه تنها شاهد و ناظر ما بود که گویی هنوز رهبر ماست.
14 خرداد امسال خیلی ها می خواستند به حرم امام بیایند اما حکومت در این برنامه ضعیف عمل کرد! نتوانست اتوبوسها را پر کند! آن پسر اهوازی در مترو به من می گفت: حاج آقا کاروان هاتون ما رو نیاوردند! ما خودمون از اهواز با اتوبوس ترمینال اومدیم! گفتند از هر مسجد فقط 3 نفر رو می برند! آخه سه نفر به کجا می رسه!!؟ گلایه می کرد که خیلی ها خواستند بیاند اما نیاوردنشون! 
14 خرداد امسال خیلی گرم بود هم هوا گرم بود هم جمع مردم عاشق گرد امام! از همه جای ایران آمده بودند یا تو دوست داری بگو آورده بودندشان! لباسها و گویشها نشان می داد همه هستند! حرم امام شده بود ایران! ادامه مطلب...

» نظر

گنجی : خمینی هم خامنه ایه!

اکبر گنجی از سبزها خواست از امام خمینی  دفاع نکنند چرا که دفاع از آیت‌الله خمینی و  خود را پیرو او معرفی کردن از نظر تاکتیکی و استراتژیک نادرست است. گنجی معتقد است آیت‌الله خمینی که حفظ نظام را مهم تر از کلیه‌ی احکام شرعی به شمار می‌آورد و آن را تئوریزه کرد، برای حفظ نظام هر عملی را مجاز می‌دانست. مگر در تابستان ???? چند هزار زندانی سیاسی به حکم او قتل عام نشدند؟ سرسپردگی به آیت‌الله خامنه‌ای با سرسپردگی به آیت الله خمینی تفاوتی ندارد، هر دو مصداقی از نظام سلطانی را به نمایش گذارده و می گذارند. وقتی موسوی و کروبی به اعدامهای خلاف آئین دادرسی اعتراض می‌کنند، پاسخ می‌شنوند که امام در دوران نخست وزیری شما حکم اعدام هزاران تن را صادر کرد. وقتی با سران نهضت آزادی ملاقات می کنید، می‌گویند «امام» بدترین تعابیر را درباره ی آنها به کار برد. وقتی به ایت الله منتظری نامه می نویسید و پس از رحلت آن آزاده مرد به مراسم تشیع جنازه ی او می روید، نامه ی برکناری او توسط آیت الله خمینی را علم می کنند که جایگاه ایت الله منتظری را قعر جهنم قلمداد کرده بود گنجی البته می گوید انتقاد از آیت‌الله خمینی از نظر سیاسی خطا است، اما پیروی‌شان از «امام» خمینی اشتباه است. دفاع برخی سبزها از سید حسن خمینی در ماجرای سخنرانی او در حرم امام شاید در همین مسیر قابل ارزیابی باشه!!


» نظر

ویژه نامه روایت یار

به مناسبت رحلت حضرت روح الله هفته نامه صبح صادق ویژه نامه روایت یار را منتشر کرد. در این ویژه نامه هشت صفحه ای که دوشنبه 10 خرداد منتشر خواهد شد مطالبی با عنوان برخورد امام و مقام معظم رهبری با رخدادهای سیاسی- امام را جامع ببینیم - امام و قاون مداری - ولی مبسوط الید - حفظ نظام از دیدگاه امام و مقام معظم رهبری - روش قیام در اندیشه امام و ... درج شده است.


این ویژه نامه را می توانید در سایت صبح صادق با نشانی http://sobhesadegh.ir ملاحظه کنید و یا از قسمت زیر فایل پی دی اف آن را دنلود کنید.

 دانلود روایت یار

 


» نظر
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
title=