سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مسیرهای راهپیمایی 22خرداد سبزها در سرتاسر دنیا

علیرغم اینکه موسوی و کروبی راهپیمایی روز 22 خرداد را منتفی اعلام کردند ستاد برگزاری سالگرد آن روزها! مسیرهای راهپیمایی بین المللی سبزها را اعلام کرد. این ستاد با بیان اینکه طبق قرار قبلی برای غافلگیری حکومت کودتایی (که شامل رهبر و رییس جمهور و مجلس و 40 میلیون نفر ایرانی وطن فروش ساندیس خور می شود) یک روز قبل از 22 خرداد مسیرهای این راهپیمایی بین المللی را اعلام نمود. در تهران چند مسیر به این ترتیب معرفی می شود.
مسیر شماره یک: از میدان امام حسین تا پل چوبی (برای جلوگیری از ازدحام  و حفظ جان خود از دست ماموران نیروی انتظامی می توانید از بی ار تی هم استفاده کنید)
مسیر شماره دو: از میدان انقلاب تا سر جمالزاده
مسیر شماره سه: از میدان هفت تیر تا سر  خیابان مفتح
مسیر شماره چهار: یک کوچه تو میدان ونک (برای غافلگیری ماموران و بسیجیان نام این کوچه به شما اس ام اس می شود)
مسیر شماره پنج: برج آزادی (یک حلقه دور برج آزادی زده می وشود تا کید می شود برج آزادی نه میدان آزادی)
مسیر شماره شش: میدان خراسان تا تیر دو قولو (در این مسیر چون اکثرا حامی دولت کوتدا هستند راهپیمایی تو پیاه رو انجام می شود آن هم فقط سمت چپ)
مسیر شماره هفت: نداریم از دوستان بالاشهری تقاضا می شود در این زمان حداقل در منازل خودشان یک دقیقه سکوت کنند!
این ستاد با بیان یادآوری تقلب گسترده در انتخابات سال گذشته، راهپیمایی در شهرستانها را به دلیل اینکه ممکن است شهرستانی ها به خاطر گرفتن سیب زمینی و سهام عدالت و تراول 50 تومانی از راهپیمایی خودداری کنند لغو کرد و اعلام کرد از وطن پرستان شهرستانی هر کس علاقه به حضور در راهپیمایی دارد به تهران بیاید (هزینه ایاب و ذهاب قبلا توسط سازمان پرداخت شده است!) این راهپیمایی از ساعت 6 صبح تا 10 شب برگزار خواهد شد.
این ستاد از دختر خانمهایی که علاقه دارند در فیلم ندای سبز شماره 2 به ایفای نقش بپردازند خواست برای تست بازیگری به یکی از سفارتخانه های اروپایی مراجعه کنند (ترجیحا انگلیس) این ستاد تاکید کرده است در این روز درب همه سفارتخانه های اروپایی به روی شما باز است!
ستاد برگزاری سالگرد آن روزها هم چنین از منافقین، وطن فروشان، سلطنت طلبان و  همه مخالفان جمهوری اسلامی خواست برادرانه و دست در دست هم در هر جای دنیا هستند مقابل سفارت ایران تجمع کنند. سخنرانان این مراسم متعاقبا اعلام شده است! این ستاد در اخر اعلام کرده است ما قبلا هم به خاطر موسوی و کروبی نمی آمدیم که حالا این دو تا برای ما تعیین تکلیف می کنند! این ستاد از همه خواست امشب ساعت 10 به وقت تهران رو پشت بامها سوت بزنند!


» نظر
title=