سفارش تبلیغ
صبا ویژن

14 خرداد چهارمین حماسه ملی و سیلی سید حسن به ملت!

14 خرداد امسال سال 1389، 14 خرداد خاصی بود! مصادف بود با ولادت حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها و برابر بود با ولادت فرزند زهرا حضرت روح الله! 14 خرداد امسال تولد خمینی بود. گرچه جسم امام 21 سال ­- و نه بیست سال!- در بین ما نبود اما روح الهیِ روح الله نه تنها شاهد و ناظر ما بود که گویی هنوز رهبر ماست.
14 خرداد امسال خیلی ها می خواستند به حرم امام بیایند اما حکومت در این برنامه ضعیف عمل کرد! نتوانست اتوبوسها را پر کند! آن پسر اهوازی در مترو به من می گفت: حاج آقا کاروان هاتون ما رو نیاوردند! ما خودمون از اهواز با اتوبوس ترمینال اومدیم! گفتند از هر مسجد فقط 3 نفر رو می برند! آخه سه نفر به کجا می رسه!!؟ گلایه می کرد که خیلی ها خواستند بیاند اما نیاوردنشون! 
14 خرداد امسال خیلی گرم بود هم هوا گرم بود هم جمع مردم عاشق گرد امام! از همه جای ایران آمده بودند یا تو دوست داری بگو آورده بودندشان! لباسها و گویشها نشان می داد همه هستند! حرم امام شده بود ایران!
14 خرداد اولین حماسه ملت در سال 89 بود! بعد از 22 خرداد و نه دی و 22 بهمن 1388 این را باید چهارمین حماسه ملت در این دوران فتنه نامید! ملت حرفشان یکی است حالا هزار تا ماهواره و سایت و غیره صبح تا شب و شب تا صبح پولهای آمریکا و صهیونیستها را بریزند تو جوی آب و علیه جمهوری اسلامی فعالیت کنند. ملت در این یک سالی که گذشت خیلی ها را شناخت! اگر دنیای سیاست بازان, دنیای زد و بند و مصلحت سنجی و تعارفات بیخودی است؛ دنیای پاک ملت دنیای اخلاص و حرکت در مسیر ولایت است. ملت شخص را نمی­خواهد شاخص را می­خواهد! شخص را با شاخص امام و ولایت می­سنجد. عمری به شخصی می­گویند پاینده باد! یک روز هم بر سرش فریاد می­زنند بصیرت بصیرت! پایندگی برازندگی می­خواهد.
14 خرداد امسال عده ای اندک می­خواستند مراسمی برگزار نشود! عده­ای اندک مراسم 3 روزه را به یک روز تقلیل دادند اما مردم نشان دادند از این عده اندک بیزارند و مردم به امام عشق می­ورزند حرم امام را به روی ملت می­بندید با دل مردم چه می­کنید؟ حرم امام را شما دارید می­سازید اگر بتوانید! دل مردم را خود امام ساخت!
هر قدر امکانات رفاهی حرم کم هم باشد مردم نه خسته می­شوند نه دل زده! گله می­کنند اما جا خالی نمی­کنند! سرویس بهداشتی نبود! سطل زباله نبود! شیر آب خوری نبود! سایه بان نبود! زیر انداز نبود! اما گرد و خاک بود! گرما بود و... اما بزرگترین نماز جمعه تاریخ هم بود! پتکی که بر سر دشمنان شد. "این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده" آن همه لشگر آمده بود, به عشق رهبر هم آمده بود.
مردم سخنان رییس جمهورشان را خوب گوش دادند و خوب تکبیر گفتند. این دو سه میلیون نماینده 40 میلیون نفری بودند که پارسال 22 خرداد را به وجود آوردند نماینده آن جنبش 25 میلیونی که بار دیگر به عدالت و ساده زیستی و شجاعت و انقلابی بودن رای دادند. 14 خرداد امسال تولد خمینی بود نه بهتر است بگویم تولد خمینی­ها بود. حرم امام پر از خمینی بود! آمریکا تو چه فکریه؟ ایران پر از خمینیه! سال های دفاع مقدس وقتی عراقی­ها حجت السلام حسن شریف قنوتی را شهید کردند بالای سرش هلهله کنان فریاد می­زدند: یک خمینی را کشتیم! اما امروز دشمنان می بینند کُلنا خمینی!
امام می­گفت: هى نگویید که «ملت با من است»، «ملت با من است». ملت با اسلام است. نه با من است و نه با شما و نه با دیگرى. من اگر یک کلمه‏اى بر خلاف اسلام بگویم، همین ملت مى‏ریزند و من را از بین مى‏برند. ملت اسلام را مى‏خواهد. ملت شخص نمى‏خواهد. شخص‏پرست‏نیست ملت‏  (صحیفه امام،ج‏14،ص:372) ملت را خمینی خوب می شناخت اما بعضی یار و یاور امام بودند اما مردم را نشناختند! تعجب می­کنند چرا علیه نوه امام شعار دادند! شعار که ندادند تذکر دادند. اینها نه امام را می­شناسند نه ملت را! امام می­گفت پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت نرسد. یک سال مملکت آسیبهای فراوان دید از لحاظ اقتصادی سیاسی دیپلماسی و ... چرا؟ چون به این حرف امام گوش نکردند! مردم هم خوب خمینی را می­شناسند. بیشتر از موسسه تنظیم و نشر! حالا شما بیا ویژه نامه حضور پخش کن میان ملت که ما در موسسه تنظیم و نشر این کارها را کردیم این قدر ساختمان ساختیم و ...و فلان کردیم و ...! مردم تورقی می­کنند عکسهای مصاحبه شوندگان را که می­بینند نشریه شما را حتی به عنوان سایه بان هم قبول ندارند. خودتان چقدر از امام می­دانید؟ همین قدر که امام روزی دو بار ادکلن روی خودش خالی می­کرد؟ امام به نوع لباسها و کتابهای خانواده اش اهمیت نمی­داد؟ امام حجاب را قبول نداشت؟ امام تحت تاثیر خانواده اش بود؟ امام سال 80 میلادی با سال 60 میلادی فرق می­کرد؟ شما از امام اینها را نشر دادید. امام صحیفه،  امام خاطرات شما نیست!
14 خرداد به نظرم خمینی خوش حال شد وقتی دید بر سر نوه اش فریاد می­زنند «وصیت حاج احمد / پیروی از ولایت».
آقای علی مطهری؛ مردم را سخنان سید حسن تحریک کرد. سخنانی ناپخته که میلیونها انسان را اندک می دید! از آنها اعلام بیزاری کرد. وقتی سید حسن گفت مردم بیرون از این عده اندک بیزارند مردم بیرون بیشتر شعار دادند. شاید اگر سید حسن این جور صحبت نمی­کرد مردم این همه شعارشان را تکرار نمی­کردند. سید حسن از همان ابتدای سخنرانی نمی­خواست بگذارد مردم شعار دهند در حالی که او می دانست رسم بر این است که ملت در این گونه مراسم شعار می­دهند سخنران هم کمی گوش می­کند و بعد سخنانش را ایراد می­کند اما سید حسن از ابتدا مانع این رسم شد و این یعنی تحریک ملت! سید حسن پشت تریبون به ملت تاخت و پایین تریبون به ملت سیلی زد. سیلی او به نجار سیلی به وزیر کشور نبود سیلی به یک ملت بود. ملتی که یک سال نجیبانه همه کج روی ها و توهینها سید حسن را دیده بود و دم بر نیاورده بود سید حسن می بایست منتظر آن آتشفشان می­بود. آتشفشانی که دیگران می­خواستند علیه سید علی راه بیندازند.
اما جالب اینجاست آنهایی که می­گفتند افکار امام باید به موزه رود اندیشه­های امام را می­توان نقد کرد بالاتر از آن امام زمان را هم می­توان استیضاح کرد و علیه خدا تظاهرات کرد طرفدار نوه امام شده­اند! از هتک حرمت بیت امام ناراحت شده­اند و آیه استرجاع می­خوانند و این مصیبت عظما را به امام عصر و مراجع تسلیت می­گویند! چطور می­شود امام زمان را استیضاح کرد اما نوه امام را نمی­شود؟ چطور می­شود خود امام را نقد کرد اما نوه­اش را نمی­شود؟ البته آن روز که این اراجیف را این عده بلغور می­کردند صانعی و بیات زنجانی کجا بودند که اعتراض کنند و از این حرفهای کفر آمیز اعلام برائت کنند؟ چطور مردمی که علیه نوه امام شعار دهند - آن هم بعد از یک سال متانت و فرصت - مجنون و غافل بی­جیره و مواجبند اما آنها که علیه امام و امام زمان و خدا وراجی می کردند این گونه نبودند؟ ملت همین چیزها را می­فهمد که 22 خرداد میزند توی دهان شما! 9 دی محک می­زند! 22 بهمن محکم­تر و 14 خرداد 1389 پر قدرت تر! سید حسن بوسه رهبر و امام خود را ارزان نفروش! سید حسن نشان دادی که سیلی هم بلدی بزنی. کاش یک عدد از همین سیلی ها که به ملت زدی به سران فتنه می­زدی!
14 خرداد امسال بزرگترین نماز جمعه تاریخ اسلام برگزار شد با امامت امام خامنه ای. این هم هدیه ملت به امام روح الله در سالروز ولادتش! چه چیزی بیشترین از این امام را خوشحال می­کرد؟ 14 خرداد امسال ولادت خمینی بود! خامنه ای که سخن می­گوید خود به خود یاد خمینی می­افتیم چه برسد به اینکه سخنان امام و شاخصهای امام را هم تکرار و تبیین کند. 14 خرداد امسال بار دیگر خمینی متولد شد روح الله این بار در هیبت خامنه ای! آمریکا تو چه فکریه ؟! خامنه ای خمینیه!
گرمای آفتاب و تشنگی هم مانع ملت نبود. آقا لطف کرد و خطبه ها را کوتاه کرد اما دو ساعت دیگر هم خطبه می­خواند کسی از جایش تکان نمی خورد! مردم هوای هم را داشتند یک نفر رفت برای چندین نفر آب آورد. آن پیرمرد در سایه نشسته بود جایش را داد به مردی که با کودکش آمده بود! و خودش آمد زیر آفتاب داغ. یکی دیگر می گفت کاش زود تر آمده بودیم می رفتیم داخل چهره آقا را هم می­دیدم! کاش یک تلویزیون گذاشته بودند بیرون! دوستش گفت مهم نیست مهم اینه که ما اینجاییم و یک متر به این نماز اضافه شده! نماز جمعه 14 خرداد در ایام ولادت امام روح الله در حرم روح الله به امامت ولی امر مسلیمن جهان نائب امام زمان امام خمینی سید علی خامنه ای! چه چشمهایی که کور می شوند امروز! قربة الی الله
آقا دیروز از ما تقدیر کرد همین ما را بس!


» نظر
title=