سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمام فتنه ها از سوم تیر آغاز شد!

5 سال از روز تاریخی سوم تیر 84 می گذرد و اکنون بعد از این سالها هنوز یاد آن ایام  در اذهان مردم و توده های ملت تداعی می شود یاد آور یک پیروزی شیرین برای ملت است!
در بحبوحه تبلیغات سرسام آور نامزدهای انتخاباتی مردم فارغ از همه احزاب و تبلیغات و وعده های  شعارهای کاندیداها با فکر و استقلال خود نامزدی را برگزید که خود می خواست! سوم تیر 84 اوج بصیرت و شعور سیاسی مردم بود. از میان گزینه هایی که هر یک برای خود امتیازات فراوانی برای پیروزی می دیدند مردم مردی از جنس مردم را برای تصدی ریاست جمهور برگزیدند. سوم تیر 84 روز رویایی تمام احزاب و اشرافیت سیاسی با مردم بود. در مرحله اول طیفهای مختلف اصولگرا و اصلاح طلب نامزد داشتند اما انتخابات به مرحله دوم رسید و هاشمی رفسنجانی با احمدی نژاد دوباره خود را در معرض رای مردم گذاشتند! در این مرحله بود که احمدی نژاد با تمام نداری هایش نه بر هاشمی که به جریان اشرافیت سیاسی پبروز شد. جنبش 17 میلیونی برای برقراری عدالت و ساده زیستی و غلبه بر اشرافیت سیاسی شکل گرفت. احمدی نژاد اما ندار نبود که دارایی او شجاعت، پاکی، تواضع، مردمی بودن و ... بود. آن روز احمدی نژاد را همه ایران نمی شناخت. شهردار تهران را همه مردم ایران به خصوصیاتش واقف نبودند اما با این حال پخش فیلمهای انتخاباتی و تبلیغات تلویزیونی سبب شد خیل عظمیمی از مردم ویژگی های خاص او را درک کنند. احمدی نژاد سوم تیر مدیون هیچ حزبی نشد حتی اصولگرایان! او فقط مدیون ملت بود.
اما شیرینی سوم تیر را عده ای به کام ملت تلخ کردند. کسانی که طاقت شکست را نداشتند هر کدام به نحوی به منتخب ملت تاختند. یکی اتهام تقلب را مطرح کرد و از اینکه چند ساعت بیشتر خوابیده پشیمان بود! یکی رای ملت را بی ارزش دانست و معتقد بود رای نخبگان به هاشمی بوده است و این ارزشمند است! دیگری هم در پس پرده خودش و خانواده اش در صدد ریشه کنی دولت مردمی بودند تا شش ماهه تومار ان را در هم بپیچند! آن روز البته احمدی نژاد مناظره ای نکرده بود! آن روز علیه فرزندان هاشمی سخنی نگفته بود! آن روز از 300 میلیون شهرام جزایری نپرسیده بود! آن روز هیچ کدام از این اتفاقات نیفتاده بود که عده ای علیه احمدی نژاد قیام کردند. 4 سال بدترین اهانتها و توهینها را به منتخب مردم کردند!
آری آغاز همه فتنه ها از همان سوم تیر بود که 22 خرداد 88 تحملش را از کف داد و این آتشفشان عصبانی و زخم خورده فوران کرد!
عقل سلیم با یک پیش بینی ساده پیروزی احمدی نژاد را حدس می زد! دور از انتظار نیست کسی که در دوره قبل با تمام ناشناسی و عدم حمایت احزاب 17 میلیون رای آورد بعد از چهار سال کار و تلاشو نوکری برای مردم و سفر به همه شهرهای ایران دوباره مورد عتماد ملت قرار گیرد! مردمی که اگر دوره قبل بنا برشنیده هایی که از خدمت احمدی نژاد در تهران شنیده بودند به او رای دادند این بار خدمات او را نه تنها با چشم دیدند که با گوشت و پوست لمس کردند.
آری فتنه ها از سوم تیر آغاز شد که احمدی نژاد وارد حریم ممنوعه عده ای شد!

اما سخنی با آقای احمدی نژاد

جناب دکتر! سه سال تا پایان دوران خدمتگزاری شما باقی مانده است و از خاطرت نرود تو تنها مدیون مردمی همه چیزت از این مردم است این مردم را فراموش نکن! مردم اهل سهم خواهی نیستند مانند گروههای سیاسی اما بین خودت و خدای خودت چنان باش در تیرماه سال 92 همان احمد نژاد سوم تیر 84 باشی!

همین مطلب در قول سدید پلاکفا


» نظر
title=