سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آقای رییس جمهور! یک مشایی را فدا کنید!!

آقای دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهور محبوب من و ملت ایران!
قبل از سخن بگویم من این مطلب را برای کارشکنی و شانتاژ در دولت نمی نویسم. مطالب همین وبلاگ گویای این است  که بنده از حامیان شما بوده و هستم!! من دشمن دولت نیستم! دوست هم ندارم در دولت شانتاژ ایجاد شود.
اما با این حال جناب خادم ملت!
شنیدم و دیدم در خوزستان با شور و شعف فریاد زدید (هزار هزار محمود فدای نفس شما جوانان انقلابی.) محمود جان! جان تو برای ما عزیز است. یک خواهشی دارم! برای اینکه این حرفت را که حتما از صمیم قلب زده ای ثابت کنی، نه هزار هزار محمود، که فقط یک دانه اسفندیار رحیم مشایی را فدای یک نفس هم نه! فدای هزار هزار نفسی که مشایی را دوست ندارند بکن و به خاطر این نفسها  مشایی -این ولی خدا! این مایه آرامش! این اسلام شناس شهیر! این مایه سرخوردگی هوارادانت- را فدا کرده و کنارش بگذار.
آیا واقعا کنار گذاشتن اسفندیار از فدای جان هزاران محمود برایت سخت تر است؟ نیست که نیست!!

ممنون.


» نظر

رابطه تماشاگران تراکتورسازی و رای های موسوی

یکی از تماشاگران تراکتورسازی در بازی استقلال: تراکتور بیشترین تماشاگران دنیا را دارد.

یکی دیگر از تماشاگران تراکتور سازی همان بازی: تراکتور بعد از رئال مادرید در دنیا بیشترین تماشاگر را دارد.

نظرسنجی برنامه نود: تراکتور 205 هزار تماشاگر دارد.

کمالوند سرمربی تراکتور در تماس برنامه نود: من این نظر سنجی را قبول ندارم و تقلب شده. به چند دلیل 1-هر بازی ما 70 هزار تماشاگر می آید. 2-اس ام اسهایی که از تبریز ارسال میشود گزینه 3 را سند نمیکند!! 3-عادل تو پرسپولیسی هستی.

دلایل دیگر  که کمالوند نگفت: من لر هستم مگر می شود لرها به فرزند خود رای ندهند. پدر و مادرم آبادانی اند مردم به داماد خودشون رای ندهند مگر می شود؟ من قبلا پرسپولیسی بودم مگر می شود پرسپولیسی ها به من رای ندهند! از سایر دنیا چطور مردم اس ام اس بدهند؟ پرسپولیس به طرفدارانش ساندیس و سیب زمینی میده! این همه کشاورز تراکتور دارند مگه میشه به ما رای ندهند؟ پرسپولیس از شاهین چهار تا خورد چطوری این همه طرفدار داره؟ آقا تراکتور بیشتر طرفدار داره لذا ما خواهان ابطال نظر سنجی نود هستیم و الا هر چی دیدید از چشم خودتون دیدید.!! مناظره هم می کینم!! تا آخرشم سر چیزمون واسادیم!


» نظر

سندهایی برای آقای کواکبیان

این نوشتار برای جناب آقای کواکوبیان نوشته شده است که در سخنان خود در برنامه رو به فردا مطالبی را مطرح فرمودند که متاسفانه این سخن آقای شریعتمداری را ثابت میکند که ایشان در روزنامه خویش نیستند و وقت کمی برای مطالعه نظرات دیگران می گذارند و به همین خاطر سخنان خلاف واقع بیان می فرماید.

1- لینک مقاله حسین شریعتمداری در نقد محسن رضایی که آقای کواکبیان مدعی شد مدیر مسئول کیهان در آن به آقای رضایی اتهام نوشاندن جام زهر به امام خامنه ای زده است. مقاله را بخوانید و قضاوت کنید کجای مقاله کلمه جام زهر آمده است؟ (اینجا)
2- روزنامه مردمسالاری مصاحبه لغو شده رییس جمهور را نقد نکرده است  شریعتمداری دروغ می گوید.. (اینجا) در میان مطلب و نقدها نوشته شده -هم چون شب گشته- (عکس)
3-ایرنا ساعت 9 شب 22 خرداد خبر پیروزی دکار احمدی نژاد را اعلام کرد (اینجا) + (عکس)  خبر پیروزی مشاهده می کنید؟

» نظر

فراخوان فیلم و عکس از جنبش سبز

بعد از ماجرای ننگین هتک حرمت عده ای معلوم الحال به ارزشها قدسی عاشورا و جریحه دار کردن قلوب مومنین و عزاداران حسینی مهدی کروبی و پس از آن میر حسین موسوی در طی بیانیه های خود هتاکان و آشوبگران را عزادار و بلکه خداجو معرفی کردند که به طور مسالمت آمیز در پی عزاداری برای سالار شهیدان بودند که با تحریک برخی عناصر عزاداری را رها کرده و آن اهانتها را روا داشتند.
با گذشت بیش از یک هفته از آن ماجرا هر آنچه فیلم و عکس در سایتها و رسانه های تصویری منتشر شده حاکی از حمله و توهین و آتش زدن و شعارهای ساختار شکنانه و ... است. حتی در سایتهایی که اخبار جنبش سبز را مخابره می کنند نیز همین گونه است.
حال بعد از یک هفته از آن ماجرا از همه کسانی که در روز عاشورا در ماجراها حضور داشته اند تقاضا می شود هر گونه فیلم و یا عکسی که دلالت بر این دارد که سبزهای مخملی در آن روز مشغول به عزاداری و سینه زنی یا هر گونه سوگواری مختص به آنها در اختیار دارند روی سایتها و خبرگزاری ها قرار دهند تا بسیاری از حقایق روشن گردد.
هیچ قضاوتی در این باره نخواهیم کرد تا فیلمها و عکسها را مشاهده کنیم!!
آنچه مشخص است در هیچ جای ایران و دنیا برای عزاداری سطل زباله و بانک و مغازه و موتور و ماشین و... را به آتش نمی کشند و سنگ پراکنی نمی کنند و به نیروی انتظامی حمله نمی کنند!! البته در برخی جاها قمه زنی هست اما به سر خودشان می زنند نه به دیگران!!!

» نظر

زن تاجزاده خطاب به میریزید: تو مسیح زمانه ای!!!

فخرالسادات محتشمی در یادداشتی در وبلاگ خود در تملق و چاپلوسی میر یزید سنگ تمام گذاشت و عامل فتنه های شش ماه اخیر کشور را (مسیح دوران) خواند!! محتشمی نوشته میر یزید مانند پیامبر صلح عیسی مسیح (نعوذ بالله و عرض پوزش به محضر قدسی عیسی بن مریم) دشمنان خود را میبخشد!!! وی البته توضیح نداده است آیا این چه نوع بخشش است که بعد از انتخابات تا کنون با لجبازی بسیار قریب به 20 بیانیه از طرف مسیح زمانه صادر شده است و اغتشاشات فراوانی را دامن زده است؟ اصلاح طلبان که دعای برای امام زمان را توسط رییس جمهور خرافه می دانند و به آن حمله میکنند یادداشت زن تاجزاده را با آب و تاب در سایتهای خود منتشر کرده اند!!! محتشمی در دوران انتخابات اخیر خطاب به خاتمی گفته بود حسین زمان قیام کن ما هم مثل زینب حمایتت میکنیم!!!! (نقل به مضمون)

برای انبساط خاطر متن کامل این نوشته در ادامه مطلب درج شده است. ادامه مطلب...

» نظر
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
title=