سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قدر فاطمه!

1- خداوند فرمود: انا انزلناه فی لیله مبارکه (دخان/3) مبارک را علامه طباطبایی خیر کثیر معنا کرده است و می دانیم آن لیله مبارکه شب قدر است. لیله القدر خیر من الف شهر برخی الف را در این آیه به معنای کثرت می دانند یعنی قدر خیر کثیر است.

2- انا اعطیناک الکوثر یعنی ما به توی پیامبر کوثر عطا کردیم و مفسرین کوثر را خیر کثیر معنا کرده اند.

3- نقل شده پیامبر فرمود: من ادرک فاطمه فقد ادرک لیله القدر  هر کس فاطمه را درک کند شب قدر را درک کرده است.

4- شب قدر  خیر کثیر است و فاطمه هم خیر کثیر و درک فاطمه درک شب قدر است.

5- قرآن بر قلب پیامبر نازل شده است و منقول است پیامبر فرمود فاطمه قلبی و روحی التی بین جنبی فاطمه قلب و روح من در سینه من است.

6-امیر المومنین بنا بر نقلی فرمود انا کلام اللّه الناطق

7-از سخنان اهل بیت (علیهم السّلام) به خوبی بر می آید که اگر وجود مبارک امیر مؤمنان (ع) نبود ، برای فاطمه زهرا (س) همسری نبود.

8- در شب قدر حقیقت قرآن یعنی امیر المومنین به وجود حضرت زهرا نازل شد. شهادت امیر المومنین هم در ایام محتمل قدر است به فرمایش حضرت استاد حاج آقا تقوایی تناکح حقیقی علی و فاطمه در شب قدر رخ داده است!

9- رمضان مبارک است چون شب قدر دارد و شب قدر مبارک است چون نزول قرآن در آن رخ داده و قرآن مبارک (انعام/92) است چون کنه آن انسان کامل و وجه الله است  و شاید راز اینکه در شب قدر دعای اللهم کن لولیک وارد شده است همین باشد!!


» نظر

عدالت صحابه انقلاب!

چند سال قبل مطلبی خواندم -فکر کنم از آقای رسایی بود - درباره اهل تسنن انقلاب. ایشان در آن مطلب بیان کرده بود   همان طور که عده ای بعد از رحلت رسول خدا گفتند حسبنا کتاب الله پس از فوت امام خمینی هم عده ای فریاد می زنند حسبنا قانون اساسی. منظور ایشان در آن زمان اصلاح طلبانی بودند که وصیت نامه امام را برای اجرا در تصمیمات حکومتی ضروری نمی دانستند و حکم حکومتی را نیز خلاف قانون اساسی می دانستند! وی این جماعت را اهل تسنن انقلاب نامید که پس از رحلت امام ولی بعد از ایشان را بر نتافته و چند سال پس از بنیاگذار جمهوری اسلامی با آرمانهای امام فاصله گرفتند اما با این حال خود را خط امامی تر از همه می دانستند!!

در ادامه آن سخنان آقای رسایی باید گفت اینک اهل تسنن انقلاب نظریه عدالت صحابه را نیز تبلیغ و ترویج و تاکید می کنند! اهل عامه معقتدند صحابه پیامبر همگی عادلند و هیچ کس حق بی احترامی به آنها را ندارد که در این صورت در دایره کفار قرار می گیرد. آنگاه در تعریف و تشخیص صحابه نیز نظراتی ارائه داده اند! (نگاه کنید به بعد نوشت)ادامه مطلب...

» نظر

آقای غفاری! دشمن خامنه ای کافر است!

سخنان بیشرمانه هادی غفاری علیه نظام و رهبری و سکوت عناصر مدعی امام در برابر این سخنان سخیف بار دیگر نشان داد تنها سابقه انقلابی کافی نیست و سخن گهر بار امام که میزان حال فعلی افراد است را باید سخنی الهی دانست. هادی غقاری سابقه انقلابی دارد. شکنجه شده است زندان رفته است ساواک ژدرش را شهید کرده است. همراه امام در ژاریس و بعد در آن هواپیما بوده است. از امام حکم دارد و ... اما آقای غفاری! یک جمله از پدر بزرگوارتان را به شما یاد آوری میکنم!‏جمله ای که به نظر من شما الان هر چه دارید از این جمله دارید. آیت الله شهید غفاری در زندان شاه در بیدادگاه مخوف آن رژیم شجاعانه فریاد زد دشمن خمینی کافر است! آنقدر شکنجه شد که به وضع فجیعی شهید شد و شما خود به خوبی می دانید! آقای غفاری پدرت عالم ذین بود از تو عالمتر بود و مثل تو این گونه ادعا نداشت و در برابر امام خمینی خاضع و خاشع بود. تو را چه شده که امروز ادعای این چنینی داری؟ تو که ساهلی بعد انقلاب در موسسه الهادی مشغول کار اقتصادی بودی! لطفا بگو کجا درس خواندی و کار علمی کردی؟ لطفا بگو در موسسه تحقیقاتی الهادی چه فعالیتهایی داری؟ سالن بدنسازی! کلاس زبان! کلاس کنکور! رستوران! ایزوگام! و همه ان را اجاره داده ای و مشغولی! و هنوز با نام موسسه تحقیقاتی الهادی که اول انقلاب به تو رسید داری نان در می اوری! تو که هستی که از رهبر بازخواست کنی؟ بعد اون سالها که شکنجه شدی بعدش چه کردی؟ سابقه تو بعد انقلاب چیست؟ چه فعالیت انقلابی داشته ای که حالا مدعی شده ای؟ آقا هادی من به تو میگویم ضد ولایت فقیه! می گویم تو ولایت فقیه را نمیشناسی! تو نمی فهمی ولایت یعنی چی! اگر می فهمیدی هم چون پدرت تو این سالها یک بار می گفتی دشمن خامنه ای کافر است. باید  جواب پس بدهی در موسسه تحقیقاتی الهادی تا به حال چند تحقیق و پژوهش انجام داده ای؟ جوراب استارلایت که به تو دادند که خرج مصارف فرهنگی کنی چقدر به این امر اختصاص داشت؟ آقای غفاری دوران خوشی شما تمام شده است باید  حساب پس بدهی! تو بیجا کرده ای علیه رهبر سخن گفته ای! دشمن خامنه ای کافر است.
» نظر

«کروبی باز هم پیشنهاد اردوکشی خیابانی داد!»

یکی از شعارهای پررنگی که در سخنان آقایان اصلاح طلب به خصوص جناب شیخ مهدی کروبی بسیار دیده می شود پای بندی به ارزشهی انقلاب و امام است به گونه ای که خط امام را گویی متعلق به خود می دانند! کاندیدای شکست خورده اصلاح طلبان که با کمتر از یک در صد از آرا به عقیده برخی از جومونگ هم کمتر رای آورده است این بار به خیال خود با تمام قوا به صحنه وارد شد! حزب داشت. دور و بر خود کارشناس داشت. به قول خودش برنامه داشت در تمام زمینه ها!

مهدی کروبی اما بعد از انتخابات حرفی برای گفتن نداشت چرا که آرای او به حدی بود که جای حرف برایش نگذاشته بود! لذا پشت سر میر حسین راه افتاد و بهانه جویی های او را تکرار کرد! کروبی این بار اما پیشنهاد جالبی داده است. او گفته است: من پیشنهادی برای آقای احمدی‌نژاد دارم. وزارت کشور اجازه برگزاری یک تجمع را به ما بدهد بعد ما در یک نقطه تهران تجمع برگزار می‌کنیم، ایشان نیز همزمان در نقطه دیگر تجمعی برگزار کند. آن وقت ایشان ببیند که مردم از کدامیک استقبال می‌کنند. از آنها یا از اصلاح‌طلبان.

این سخن کروبی بعد از خطبه های روز جمعه اما خامنه ای پای بندی این حضرات به اصل ولایت فقیه و خط امام را به خوبی نمایان می کند! امام خامنه ای در آن خطبه های حماسی فرمودند اردو کشی خیابانی را تمام کنید نتیجه انتخابات را باید در صندوقهای رای دید نه در کف خیابان! اما باز مشخص نیست کروبی که حتی طرفداران خودش هم به او رای نداده اند برای چه رجز می خواند؟؟ جدای ازا ینکه این حضرات از روز شنبه به بعد خود را در مقابل ولی و ملت قرار داده اند. آقای کروبی با این پیشنهاد مضحک خود شم سیاسی و زیرکی خود را هم بار دیگر به نمایش گذاشته است! طبق آمار وزارت کشور رای آقای احمدی نژاد و موسوی در تهران برابر بوده است و تنها موسوی 300هزار رای (به اندازه رای کلی آقای کروبی) از دکتر احمدی نژاد جلو بوده است. خوب حال این پیشنهاد آقای کروبی چه دردی را دوا میکند؟ مگر اتخابات فقط در تهران برگزار شده است؟ مگر کسی گفته آقای احمدی نژاد در تهران بیشتر رای دارد؟ لابد از فردا در همه شهرهای ایران باید  تک تک این گونه تجمعات را بر قرار کرد! آقای کروبی به نظر باید  بعد از مجلس ششم خود را بازنشسته می کرد!!


» نظر

استدلال نسنجیده کیهان

روزنامه کیهان در روزشنبه و در تایید سخنان مقا معظم رهبری طی سرمقاله ای با عنوان دیگر علی تنها نیست عملا خلاف مشی سخنان آقا گام برداشت!! کیهان نوشته است: گفتنی است یکی از نامزدهای ریاست جمهوری که آشکارا شعار «تغییر» می داد کمترین آراء ممکن، یعنی حدود 8/0درصد از 85درصد کل آرای مردم را به دست آورد- کمتر از 400هزار رأی- یعنی فقط 8/0درصد از رأی دهندگان خواستار «تغییر» بوده اند. اکنون با توجه به این که در جریان رفراندوم برای انتخاب نظام جمهوری اسلامی ایران، 2/98درصد از مردم خواستار نظام جمهوری اسلامی بوده و فقط 8/1 درصد آنان نظام دیگری را می پسندیدند، به آسانی می توان نتیجه گرفت که مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران نسبت به سال 58نه فقط - برخلاف تبلیغات گسترده دشمنان- بیشتر نشده اند بلکه تعداد آنها یک درصد نیز کاهش یافته است، که این نیز گواه غیرقابل تردید دیگری بر گسترش دامنه باورمندی مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

بی شک این استدلال خدشه دارد و نویسنده باید  بیان کند بر اساس کدام دلیل و علت کلمه تغییر در شعار مهدی کروبی به معنی تغییر در نظام می داند؟؟ روشن است که معنی و مفو تغییر مورد نظر کروبی تغییر وضع موجود دولت بوده است که ی بر اساس نظرات و اسنادات خود آن را بر نمی تابیده است و این حق طبیعی یک نامزد ریاست جهمری است که فضای موجودرا تغییر دهد. چنانچه بقیه نامزدها هم چنین رویکردی را داشتند. این سخن مقاله نویس کیهان با این قسمت از سخنان امام خامنه ای همخوانی ندارد که فرمود: رقابت های شدید 4نامزد محترم انتخابات، رقابت جریان های متعلق به نظام اسلامی بود اما رسانه های متعلق به صهیونیست های خبیث با دروغ پردازی محض سعی می کنند این رقابت ها را دعوا میان مخالفان و طرفداران نظام جلوه دهند. 
لذا اینکه بخواهیم رای کروبی را به خاطر شعار تغییر رای مخالفان نظام بدانیم استدلال نسنجیده ای است  اگر چنین است آنگاه نظر کیهان 6 میلیون نفری (15 درصد) که در انتخابات شرکت نکردند چیست؟؟ آقا فرمودند همه این چهل میلیون نفر اول به نظام رای دادند بعد به کاندید خود. لذا می توان گفت که کمتر از یک درصد مردم تغییرات کروبی را به نفع نظام میدانستند و بیش از 99 درصد شرکت کنندگان بر آن صحه نگذاشتند. به نظر برای دفاع از نظام اسلامی نباید به استدلات مخدوش روی آورد چه آنکه بعضا بد دفاع کردن ضررش بیشتر باشد از سکوت و دفاع نکردن!!


» نظر
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
title=