سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشایی به دبیر مجمع واعظون ولایی حکم داد!

از همان وقتی جامعه وعاظ تهران یک عضو خود را اخراج کرد و این عضو اخراجی با فریب و سوء استفاده از نام جامعه وعاظ تشکل جدیدی را راه انداخت همگان آن را نه جامعه وعاظ ولایی که جامعه وعاظ مشایی نامیدند. جمعیت واعظون ولایی (خودشان می گویند جمعیت  واعظین ولایی اما مجمع واعظون به وزن مجمع روحانیون را بنده مناسب تر می دانم) تشکلی بدون نام و نشان است که همه بزرگان اصولگرایی از جمله آیت الله مهدوی کنی،‏ آقای مصباحی مقدم، سالک،‏اکرمی و ... آن را به رسمیت نشناختند. به گفته دبیر کل این تشکل هفته ای 5میلیون تومان از طرف آقای مشایی به این جمعیت کمک می شود ادعایی که تاکنون تکذیب هم نشده است. در جلسات این جمعیت نیز افرادی از دفتر ریاست جمهوری (همان جایی که مشایی کار میکند و رییسش است) حضور دارند و اخبار آن را به طور کامل در خبرگزاری ایرنا پوشش می دهند!

اما حکم روز 23 مرداد آقای مشایی پرده ای دیگر از رابطه جمعیت واعظون ولایی با مشایی را برداشت. در این حکم آقای مشایی اعضای شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری را انتخاب کرده است و آقای امیری فر همان دبیر کل واعظون یکی از همین اعضاست! امیری فر همان فرد اخراجی از جامعه وعاظ تهران است با اقدامات نادرست انشعابی در بخش اصولگرایان به وجود آورد.

در آینده ای نزدیک جزییاتی بیشتر از مجمع واعظون ولایی در همین وبلاگ درج خواهد شد. چرا که آنچه تاکنون در رسانه ها در این باره آمده است کامل و یا صحیح نبوده است.

متن حکم مشایی را اینجا ببینید


» نظر

نون و ریحون فتنه گران!

بعد از دو سریال تقریبا قوی فاصله ها و به خصوص زیر هشت سریالهای ماه مبارک برای بینندگانی گه اکنون در دیدن سریال و تحلیل آن حرفه ای شده اند زیاد دل چسب به نظر نمی رسد. در این بین شبکه 5 تنها شبکه ای است که به سراغ طنز رفته است و سریالی طنز به نام نون و  ریحون به آنتن فرستاده است. اما بعد از چهار قسمت مشخص شد هدف سازندگان این سریال بیان مطالبی سیاسی آن هم از جنس فتنه است. قسمت چهارم این سریال که شب گذشته 24 مرداد پخش شد کنایات و تصریحاتی داشت که این ادعا را ثابت میکند. مثلا در بخشی از این سریال هنگامی برای فروش کلیه از طرف می پرسند چپ یا راست می گوید چپ خوبه راست مهم نیست!! صحبتهای سمیرا و عباس که در خیال عباس در زندان با هم مکالمه می شد نیز از هیمن جنس بود افزون که چاشنی توهین و بی نزاکتی هم داشت. این صحنه به نوعی شاید انتقام گیری جریان فتنه بود! تمسخر دادگاههای فتنه گران و آشوب طلبان بعد از اینکه آرامش به جامعه باز گشته است و مردم مطالبه بر حقشان محاکمه جریان فتنه است چه دلیل دارد؟ متاسفانه اشکال نظارت پس از پخش در سیما سبب شده این گونه موارد زیاد در سیما دیده شود.

سریال شبکه دو به نام ملکوت هم به نظر از جنس دموکراسی تو روز روشن است که باید منتظر موضع گیری علما و صاحب نظران در مور  آن باشیم.

نفوذ جریان فتنه در هنر و به کاری ابزار هنر برای ادامه کارشان امری است که روز به روز مشهود می گردد و باید برای ان چاره ای کرد...


» نظر

بیتای سعید؛ اسفندیار محمود

همایش ایرانیان خارج از کشور که به همت رحیم مشایی برگزار شد و مقاله حسین شریعتمداری در همان روز آغازین این همایش بار دیگر حرف مشایی را به زبانها انداخت! حاج حسین ادعا کرده امیراحمدی دلال رابطه ایران و آمریکا در هتل فلان در اتاق فلان جا خشک کرده است. به هر حال این همایش هم برگزار شد و معتمدترین فرد رییس جمهور همه کاره آن بود تا آنجا که سخنگوی وزارت امور خارجه از بی خبری‏اش در رابطه با مدعوین این همایش خبر داد!‏ رییس دفتر رییس جمهور و جانشین رییس جمهور در بخش ایراینیان خراج از کشور و رییس کمیسیون فرهنگی دولت و ... در این همایش خیلی مورد استقبال و خوش و بش دعوت کنندگان قرار گرفته بود. این روزها حرف مشایی در بحث جمعیت تازه به وجود آمده ای از طلاب با نام جمعیت واعظون ولایی کشور هم زیاد شنیده می شود که مخارجی در این گروه مجعول و غیر قانونی خرج میکند اما هر چه گفته می شود دکتر احمدی نژاد علاقه اش به مشایی بیشتر می شود!‏ پدر زن پسر رییس جمهور آن قدر مورد قبول احمدی نژاد است که دکتر حاضر نمی شود نقد هیچ کس حتی دلسوزترین افراد نسبت به رییس جمهور را گوش دهد. نمی دانم چرا یاد سعید  و بیتا می افتم باید صبر کنیم این فاصله ها تمام بشود تا ببینیم عاقبت این سعید و بیتا چه می شود شاید کمکی به منتقدین مشایی بکند... هر قدر این حاج محسن و بقیه در مجاب کردن سعید برای دوری از بیتا نا موفقند منتقدین مشایی هم همین حال را نسبت به احمدی نژاد و مشایی دارند...


» نظر

زبور آل محمد در کلام امام خامنه اى

کتاب معجز نشان و عصاره تفکر اهل بیت

با صحیفه سجادیه انس پیدا کنید. (23/2/88) به نظر من یکی از بهترین ذخایر معنوی ماست، اگر بتوانیم از این استفاده کنیم. این دعاهای صحیفه سجادیه که هر کدام یک بابی است، هر کدام یک دنیای خاصی است، یک دریایی است و معارف را به انسان تعلیم می دهد، دل انسان را نرم می کند، خشوع را به انسان تعلیم می دهد. (23/2/88) اگر کسی خیال کند که می توان دل و روح را بدون اینها صاف کرد، سخت در اشتباه است. از راه گریه نیمه شب، از راه خواندن قرآن با تدبر و با دقت، از راه خواندن ادعیه صحیفه سجادیه، دل انسان صاف می شود.(8/6/84)
شما ملاحظه فرمایید که امام سجاد(ع)، آن مرکز نورانیت، آن معدن معنویت و کمال، زین همه عابدین عالم، در دعاهای صحیفه سجادیه، با خود چگونه مواجه می شود و خود را چطور در مقابل پروردگار عالم قرار می دهد و استغاثه می کند! در نیمه شب و بعد از نماز شب؛ آن هم نه نماز شب آدم معمولی و عادی، بلکه نماز شب سید سجاد، آن امام همام به پروردگار عالم رو می کند و می گوید: «و هذا مقام من استجبی لنفسه منک و سخط علیها و رضی عنک». یعنی «پروردگارا! من به خاطر نفس خودم، به خاطر ضعفها و نقصهای خودم از تو شرمنده ام. بر نفس خود خشمگینم و از تو راضی ام.» (28/1/75) ادامه مطلب...

» نظر

مناجات شعبانیه در کلام امام خمینى(ره)

تعلیم ادب مناجات با خدا

این مناجات شعبانیه برای این است که شما را، همه را مهیا کند برای «ضیافه الله». ما امروز در ماه شریف شعبان واقع هستیم و مناجات شعبانیه از بزرگترین مناجات و از عظیم ترین معارف الهی و از بزرگترین اموری است که آنهایی که اهلش هستند می توانند تا حدود ادراک خودشان استفاده کنند. (صحیفه امام 17: 457) این دعای شعبان، مناجات شعبان، مناجات همه ائمه است و در این، معارف بسیار هست و ادب اینکه انسان چه جور باید با خدای تبارک و تعالی مناجات کند. مناجات شعبانیه از مناجاتهایی است که اگر یک نفر انسان دلسوخته، یک عارف دلسوخته- نه از این عارفهای لفظی- بخواهد این را شرح کند و شرح کند از برای دیگران، بسیار ارزشمند است و محتاج به شرح است، چنانچه همه ادعیه ائمه (علیهم السلام) (همان 21:2)
بخوانید آقا! مناجات شعبانیه از مناجات هایی است که اگر انسان دنبالش برود و فکر در او بکند، انسان را به یک جایی می رساند. آن کسی که این مناجات را گفته و همه ائمه هم می خواندند، اینها، آنهایی بودند که وارسته از همه چیز بودند، مع ذلک آن طور مناجات می کردند، برای اینکه خودبین نبودند. (همان 19: 253) به تعبیر شیخ عارف و استاد ما، ادعیه ائمه کتاب صاعد است؛ همان قرآن است رو به بالا می رود، کسی بخواهد بفهمد که مقامات ائمه چیست، باید رجوع کند به آثار آنها؛ آثار آنها ادعیه آنهاست. مهمش ادعیه آنهاست و خطابه هایی که می خواندند؛ مثل مناجات شعبانیه، مثل نهج البلاغه، مثل دعای یوم العرفه و اینهایی که انسان نمی داند که چه باید بگوید درباره آنها.در هر صورت، ما عاجزیم از اینکه شکر این نعمت را بجا بیاوریم که ما اهل یک مذهبی هستیم که از این دو منبع استفاده می کنیم: از منبع وحی و از منبع ولایت. (همان20: 410)
اگر نبود در ادعیه الا دعای مناجات شعبانیه، کافی بود برای اینکه امامان ما، امامان بحقند؛ آنهایی که این دعا را انشا کردند و تعقیب کردند. تمام این مسائلی که عرفا در طول کتابهای طولانی خودشان یا خودشان می گویند در چند کلمه مناجات شعبانیه هست، بلکه عرفای اسلام از همین ادعیه و از همین دعاهایی که در اسلام وارد شده است از اینها استفاده کرده اند. (همان 13: 32)
غایت القصوای آمال عارفان و منتهای آرزوی سالکان، همین فقره شریفه از آن دعای شریف است:«الهى، هَبْ لى کمالَ الْانقِطاع الَیْک، وَ أَنِرْ ابْصارَ قُلُوبِنا بِضِیاءِ نَظَرِها الَیْک حَتى تَخْرِقَ ابْصارُ الْقلُوُبِ حُجُبَ النورِ، فَتَصِلَ الى مَعْدِنِ الْعَظَمَةِ وَ تَصیرَ ارْواحُنا مُعَلقَةً بِعِز قُدْسِک» (سرالصلوه: 39)


» نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >
title=