سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشایی به دبیر مجمع واعظون ولایی حکم داد!

از همان وقتی جامعه وعاظ تهران یک عضو خود را اخراج کرد و این عضو اخراجی با فریب و سوء استفاده از نام جامعه وعاظ تشکل جدیدی را راه انداخت همگان آن را نه جامعه وعاظ ولایی که جامعه وعاظ مشایی نامیدند. جمعیت واعظون ولایی (خودشان می گویند جمعیت  واعظین ولایی اما مجمع واعظون به وزن مجمع روحانیون را بنده مناسب تر می دانم) تشکلی بدون نام و نشان است که همه بزرگان اصولگرایی از جمله آیت الله مهدوی کنی،‏ آقای مصباحی مقدم، سالک،‏اکرمی و ... آن را به رسمیت نشناختند. به گفته دبیر کل این تشکل هفته ای 5میلیون تومان از طرف آقای مشایی به این جمعیت کمک می شود ادعایی که تاکنون تکذیب هم نشده است. در جلسات این جمعیت نیز افرادی از دفتر ریاست جمهوری (همان جایی که مشایی کار میکند و رییسش است) حضور دارند و اخبار آن را به طور کامل در خبرگزاری ایرنا پوشش می دهند!

اما حکم روز 23 مرداد آقای مشایی پرده ای دیگر از رابطه جمعیت واعظون ولایی با مشایی را برداشت. در این حکم آقای مشایی اعضای شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری را انتخاب کرده است و آقای امیری فر همان دبیر کل واعظون یکی از همین اعضاست! امیری فر همان فرد اخراجی از جامعه وعاظ تهران است با اقدامات نادرست انشعابی در بخش اصولگرایان به وجود آورد.

در آینده ای نزدیک جزییاتی بیشتر از مجمع واعظون ولایی در همین وبلاگ درج خواهد شد. چرا که آنچه تاکنون در رسانه ها در این باره آمده است کامل و یا صحیح نبوده است.

متن حکم مشایی را اینجا ببینید


» نظر
title=