سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نامه‏ای که بهاء الله قدرش را ندانست.

تاریخ همواره بالا و پایینهای بسیاری به خود دیده است روزی فلانی سیف الاسلام و در زمره اهل بیت نبی بوده است روز دیگر همان شمشیر، سیف الشیطان و آن فلان در زمره دشمنان خاندان رسول بوده است. این نمک ناشناسان در تاریخ فراوان بوده اند.

انقلاب اسلامی ایران که انعکاسی از حکومت نبوی و علوی است به همان نسبت در تاریخ خود ریزشها و رویشها و نمک نشناسان به خود دیده است. عطاء (بهاء) الله مهاجرانی وزیر ارشاد دوران اصلاحات آمریکایی که امروزه سر در آخور بی بی سی فارسی دارد و قلم ناپاکش را علیه ملت و انقلاب می چرخاند از این دست افراد است. مهاجرانی که روزی امام خامنه ای با رافت و عطوفت او را برادر خود خواند و در برابر هجمه های سنگین منتقدان در دفاع از او برخاست امروز با پررویی ولایت فقیه و شخصی را دیکتاتور خطاب می کند که با سعه صدر از کار بی اراده اش که شاید از آن توهین به مهاجرانی استشمام شود عذر خواهی کرده است! پول حرام و ارتباط های نامشروع با دشمنان ملت صدق و صفا و طهارت را از بین می برد. بهاء الله نمک نشناس نمونه بارز این ادعاست.

بهاء الله

متن نامه امام خامنه ای

بسمه تعالى‏

برادر گرامى، آقاى عطاءاللَّه مهاجرانى‏

شنیدم بعضیها از حرفهاى امروز من، قصد طعن و توهینى نسبت به جناب‏عالى استنباط کرده‏اند و شاید بعضى خواسته‏اند یا بخواهند آن را مستمسکى براى اهانت به شما بسازند.

اعلام مى‏کنم که این استنباط غلط است. من یک فکر را تخطئه کرده‏ام و نیت توهین به کسى نداشته‏ام و اگر بدون اراده‏ى من به شما توهین شده است، از شما عذر مى‏خواهم. من شما را ده سال است به صدق و صفا و طهارت مى‏شناسم و مطمئنم جز دلسوزى و خیرخواهى، نظرى نداشته‏اید. شما همچنان برادر خوب من هستید و حداکثر آن است که به توصیه‏ى شما در مقاله‏ى «مذاکره‏ى مستقیم» (1) عمل نخواهیم کرد.

والسّلام علیکم - سیّد على خامنه‏اى - 12/02/1369

مهاجرانی

--------------------------------------------------------------------------------

1) این مقاله، در شماره‏ 19027 (6/02/1369) روزنامه‏ى اطلاعات درج گردیده است. آقاى مهاجرانى در این یادداشت، خواستار مذاکره‏ مستقیم بین ایران و امریکا شده بود.

 


» نظر
title=