سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقد اولین نطق سیمایی میر حسین

برنامه های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهور از امروز جمعه رسما در صدا و سیما کلید خورد و میر حسین موسوی بعد از سالها بر صحنه تلویزیون ظاهر شد تا بعنوان کاندید ریاست جمهوری برنامه ها و دلایل حضور خود را اعلام کند.اما صحبتهای نیم ساعته وی برای ملت چیزی جز تخریب و انتقاد غیر منصفانه بر دولت نهم و شخص ریاست جمهوری نبود!

وی در ابتدای سخنان خود با مظلوم نمایی آشکار دلیل عدم حضور خود در بیست گذشته را بر گردن سیما انداخت و گفت به دلیل اینکه محدودیت تصویر داشته نتوانسته از طریق رسانه ملی با مردم سخن بگوید!! جدای از صحت ادعای وی که مسئولین سیما یعنی آقایان محمد هاشمی و لاریجانی و ضرغامی باید پاسخگو باشند میر حسن باید  توضیح دهد آیا در روزنامه ها و مطبوعات و خبرگزاری ها هم محدودیت داشته است؟ چگونه است که وی در این بیست سال پر فراز و نشیب حتی یک مصاحبه مطبوعاتی هم نداشته است؟؟ وی البته در سخنان خود به این سوال پاسخ داده است چرا که وی در این سالها مشغول مشاوره به رییس  جمهور سابق و افتخار و آرامش از وضعیت موجود بوده است و مردم و کشور در گلستان و بوستان بوده است و تنها چهار سال است که گرانی و بیکاری و تورم و اعتیاد و ... بوجود آمده است!

نکته دیگر اینکه وی سپس در صحبتهایش از دکتر؟؟ خاتمی تقدیر و تشکر کرد و آنگاه بعد یادش افتاد که باید از شهدا و جانبازان هم یادی کند و به آنها هم سر تعظیم فرو آورد! هاشمی رفسنجانی دیگر شخصیتی بود که در سخنان میر حسین بطور جدی مورد تقدیر قرار گرفت و با نام امیر کبیر و به کام هاشمی باز هم این دولت نهم بود مورد هجمه قرار می گرفت!! میر حسین در سخنان خود هیچ گونه راهکاری برای مهار خطرات پیش روی کشور بیان نکرد و فقط و فقط انتقاد کرد آن هم نه مانند یک کاندیدای ریاست جمهوری بلکه شبیه یک انسان عامی و بحثهایی که انسان در اتوبوسها می شنود! سخنان بدون استناد و آمار میر حسین در سخنان ابتدایی خود بیان گر این نکته است که گویا قرار نیست جو اخلاقی و منصفانه که مورد نظر رهبر معظم انقلب می باشد هنوز حکم فرما باشد. رهبر انقلاب در کردستان نامزدها را از بیان مطالب خلاف واقع منع کردندو فرمودند وضعیت کشور رو به پیشرفت است و بسیاری از مطالبی که نامزدها می گویند خلاف واقع است! میرحسین که از تورم 25 درصدی آشفه به نظر می رسید وآن را خطر بزرگ کشور می داند نگفت که آیا مشاوره های وی به دولت هاشمی سبب تورم 50 درصدی شده است؟ و آن روز چرا فریاد نکشید که آقایان امام با گران کردن سیگار هم مخالف بود و شما تورم را به 50 درصد رسانده اید!! میر حسین نگفت چگونه است در زمان جنگ که بحرانی ترین حالت کشور است امام دم از مدیریت جهانی میزند اما اینک ما به خاطر کمی مشل اقتصادی باید دست از حمایت لبنان و فلسطین برداریم؟

میر حسین که در سخنان خود از اراک بعنوان یک استان!!!! صنعتی نام برد به جز کلی گویی سخن دیگری نداشت. وی با تشکر از مردمی که در سفرهای استانی وی به پیشواز او می آمدند تشکر کرد و گفت من پول نفت در آستین نداشتم که به شما بدهم و ماشینی هم نداشمت تا دنبال شما بفرستم تا به استقبال بیایید و خودتان آمدید . شاید وی کنایه ای به سفرهای استانی دولت نهم زده باشد و اتهام و توهینی که اصلاح طلبان این چند وقته نثار مردم می کرده اند را باز تکرار کرده باشد که اسقبالهای بی نظیر مردم از دولت به خاطر ناهار و پرتقال  و سیب زمینی بوده است و مردم  با این چیزها به استقبال می آیند!! البته میر حسین نگفت حمایتهای سازمان نفتی مجاهدین انقلاب و کارگزاران از وی چگونه است؟؟

باید  منتظر سخنان میر حسین در ادامه روزهای تبلیغات باشیم تا مشاهده شود وی غیر از تخریب دولت نهم صحبت دیگری هم دارد؟؟  

وبلاگ فصل انتظار

سایت رهوا


» نظر
title=