سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چند خط راجع به کنفرانس خبری دکتر احمدی نژاد

امروز و در جریان مصاحبه رییس جمهور مردمی و محبوب ایران دکتر احمدی نژاد یکی از خبرنگاران خود را نماینده دانشجویان نامیده و پس از بیان مطالبی خواسته ای از رییس جمهور کرد که با پاسخ و انتقادات شدید دکتر احمدی نژاد مواجه شد   .. اینجا

این خانم دانشجو در بخشی از سخنانش به سخنان و مطالب جنجال آفرینی اشاره کرد که از سوی افرادی خاص از نهاد ریاست جمهوری سبب التهاب در جامعه می شود وی این افراد را ساده لوح یا مغرض خواند و از رییس جمهور خواست جلوی این اظهارات غیرتخصصی و بی مورد را بگیرد. اما پاسخ دکتر به این سوال بسیار شدید و تهاجمی بود. رییس جمهور با اظهار تعجب از این سخنان گفت شما یک خواسته غیر انسانی از من دارید و آن اینکه جلوی حرف زدن اشخاص رابگیرم و سپس به آزادی بیان تاکید کرد و گفت شما به عنوان دانشجو باید موافق تعاطی آرا باشید و کرسی نظریه پردازی در دانشگاه تشکیل دهید و افراد بیایند نظر بدهند.

سخن ما با رییس جمهور دقیقا همین جاست که اظهار نظرات شاذ به خصوص در عرصه دین باید در کرسی های علمی دانشگاهی بیان شود نه در مجامع عمومی و همایشها! هیچ کس با اظهار نظر مخالف نیست بلکه کلام اینجاست که بایستی هر چیز در مسیر خود پیش رود. نمی شود هر کس هر ایده عجیب و غریبی دارد آن را در تریبون های عمومی بیان کند و افکار و احساسات مردم را درگیر نماید بعد فریاد بزند من آزادم! اتفاقی در دوران اصلاحات افتاد و برخی به عمد مباحث دینی و فلسفی مخالف عرف جامعه و مردم را به عرصه روزنامه ها و عامه مردم کشیدند و شد آنچه که شد..


» نظر
title=