سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حاشیه دیدار رییس جمهور با روحانیون

1-رییس جمهور سه شنبه سوم اسفند در سالروز صدور منشور روحانیت توسط حضرت امام با جمع از روحانیون و طلاب در دفتر ریات جمهوری دیدار کرد...

2-رییس جمهور ساعت 16و 30 دقیقه وارد جلسه شد. و با قرائت آیات قرآن مراسم آغاز شد. طلابی از تهران قم کاشان مشهد و  ... در این جلسه حضور داشتند.

3- چهار نفر از طلاب و اساتید قبب از سخنان رییس جمهور مطالبی را مربوط به فرهنگ و حوزه بیان کردند.

4-مشایی در این دیدار حاضر نبود و همراه رییس جمهور فقط بهداد حضور داشت البته امیری فر دبیر کل خودخوانده مجمع واعظون ولایی که رابطه صمیمی با مشایی دارد در این جلسه حاضر بود و در سمت احمدی نژاد درست جایی که معمولا مشایی می نشیند نشست...  البته نباید نقش بعضی از اطرافیان رییس جمهور را در این امر نادیده گرفت که چگونه با لطایف الحیلی امیری فر را جانشین مشایی کردند... امیری فر پس از انشعاب از جامعه وعاظ تهران به فریب جمعی از طلاب مجمعی به راه انداخت که به گفته برخی هزینه آن توسط مشایی تامین می شود. از آن پس امیری فر با حکم مشایی عضو شورای فرهنگی دولت شد و نزدیک به سه ماه است امام جماعت مسجد سلمان نهاد ریاست جمهور هم شده است!

بهداد در کنار امیری فرجابه جایی بهداد و امیری فر!!

4-پس از سخنان رییس جمهور طلاب گرئ ایشان حلقه زدند و تعدادی از آنها پیرامون مشایی با رییس جمهور صحبت کردند که باز هم با دفاع احمدی نژاد از مشایی مواجه شدند. طلاب هم چنین شعار علیه فتنه گران شعار دادند و خواستار محاکمه آنها شدند.

5- در پایان مراسم دست اندرکاران سایت همت انلاین و ایرنا کتاب زندگی نامه مرحوم والی جزوه ای با عنوان حوزه و روحانیت در نگاه امام خامنه ای به ضمیمه نشست نقد و بررسی ذوالقرنین و کورش در موسسه آموزشی -پژوشی امام خمینی بین روحانیون و طلاب توزیع شد علاوه بر این به هر یک از روحانیون دو عدد سی دی مانند هم سخنرانی مشایی د رجمع روحانیون داده شد!


» نظر
title=