سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آقای مطهری از ضاربان خود تشکر کنید!

آقای علی مطهری در اقدامی عجیب از ضاربان خود در شیراز اعلام انزجار کرده و این اقدام انها را محکوم کرد و آنها را مشتی اراذل و اوباش دانسته است! به نظر من ایشان باید از این افراد تشکر می کرد و با صراحت از این عمل آنها تقدیر به عمل می آورد.

به نظر من این افراد در جامعه امروز، آقای علی مطهری را فرزند نظریه پرداز انقلاب دانسته و تفسیر او از ولایت فقیه را قبول کرده اند از این رو بر مبنای ایشان مشی کرده اند.

آقای مطهری این چند ماه بارها از انتقاد از ولایت فقیه و مخالفت نظری با سخنان ولایت فقیه سخن گفته است حتی در آخرین موضع خود در نامه ای که به امام جمعه محترم شیراز نوشته است این چنین بیان کرده که: «اما درباره حریم ولایت، شما فکر کرده‌اید اگر کسی در موضوعی نظری مخالف نظر مقام رهبری داشته باشد حریم ولایت را شکسته است. این برخلاف نظر رهبر گرامی انقلاب است. ایشان همین چند ماه پیش در جمع دانشجویان فرمودند «برخی فکر کرده‌اند که باید حرفهای من را تکرار کنند، خیر هرکسی نظر خودش را بگوید». ویا  پیش از این در مشهد بیان داشته بود: «رهبری از نظر خودشان می‌گویند که در مورد حصر موسوی و کروبی، عدالت را رعایت کرده و به آنها لطف می‌کنند ولی از نظر من این مخالف عدالت است و نظر ایشان را قبول ندارم. رهبر معصوم که نیست؛ من در این مورد نظر ایشان را قبول ندارم. وجود ولایت فقیه هیچ تکلیفی را از ما ساقط نمی‌کند.» و پیشتر از آن در مورد استیضاح وزیر کار دولت دهم با وجود سخن صریح رهبری مبنی بر نادرست بودن استیضاح همچنان آقای مطهری آن را درست می داند!

آنچه در شیراز هم اتفاق افتاد همین گونه بوده است. اینکه رهبری علنا می گوید با حوادث قم و مرقد امام مخالف است را ممکن است عده ای قبول نکنند! همان گونه که آقای مطهری معتقد است نظر رهبری در مورد حصر حکم حکومتی نیست فلذا عادلانه نیست! شاید این افراد هم این گونه برداشت کرده اند که نظر رهبری در مورد حوادث قم و مرقد امام بر سبیل عدالت نیست و آنچه نظر خودشان بوده است عمل کرده اند و آن را درست دانسته اند! شاید تلقی این افراد این بوده است که سخنان رهبری در این باره حکم حکومتی نبوده است و اگر برایشان مشخص شود رهبری حکم حکومتی داده اند دیگر از این دست اقدامات نمی کنند! 

آقای مطهری باید از این افراد که نگاهشان به ولایت فقیه با آزادی و اظهار نظر مخالف با رهبری همراه است تشکر کند که حرف آقای مطهری را خوب فهمیده اند و بدان ملتزم شده اند!

از سوی دیگر آقای مطهری با توجه به مناظره مشهور سال 88 بیان می دارد سخنان احمدی نژاد علیه فرزندان هاشمی سبب تحریک شد و اینکه عده ای اشوبگر به خیابانها ریختند به دلیل آن مناظره است!!

آقای مطهری باید قبول کند اگر عده ای تلقی اهانت به یک آقازاده معلوم الحال را منشا آشوب می دانند ممکن است افراد دیگری هم حرفهایی را تلقی توهین به آقا کنند و آشوب کنند!!

از منظر بنده هم علی مطهری و سخنانش و هم شاگردانش و اقداماتشان محکوم است!


» نظر
title=