سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاسخ منطقی جوانان ایرانی به یاوه گویی یاهو!

 پس از آنکه یاهو در صفحه اصلی خود خبر کمپین حجاب اختیاری را با بزرگنمایی زیادی منتشر کرد، کاربران ایرانی ذیل آن خبر با نظرات خود در موافقت با حجاب اسلامی به شدت علیه این خبر سفارشی یاهو موضع گرفتند و با منطق و متانت اسلامی و ایرانی خود از حجاب حمایت کردند. در بیش از 600 نظری که پای این خبر درج شده است اکثرا با یاهو مخالفت کرده اند. بخشی از این نظرات در ذیل آمده است و نظراتی که به زبان انگلیسی نوشته شده همراه با ترجمه از طرف سایت بصیرت آمده است.

Akram : I"m another Iranian girl in Iran. Hijab is my honor

(ترجمه/ اکرم: من یکی دیگر از دختران ایرانی هستم که حجاب افتخار من است.)

 

Zohreh  :I suppose you to come to Iran and see millions of women that wear Hijab because they like it. so don"t care some hundred women.

(ترجمه/ زهره: من گمان می کنم شما به ایران آمدی و میلیونها زن را که حجاب دارند دیده ای چون آنها حجاب را دوست دارندپس اقدام چند صد نفر زن مهم نیست)

 Farahroozi:  

با سلام من هم یک زن ایرانی هستم. میخواستم از کسانی که بانی این کمپین هستند بپرسم که بی حجابان دنیا چه نتیجه ای از بی حجابی و بی بند و باری گرفتند جز پوچی و بن بست که شما به دنبالش هستید؟ چارلی چاپلین در نامه هایش به دخترش نوشت: دخترم تن خود را برای کسی عریان کن که روحش را برایت عریان کرده باشد. در ضمن تمامی مخلوقات خدا با پوشش آفریده شده اند، حتی حشرات! آنوقت چرا ما انسان ها که اشرف مخلوقات هستیم و دارای عقل و شعور نباید پوشش و حریم داشته باشیم. ای کسانی که خواهان بی حجابی هستید بدانید که حجاب یک حریم است برای شما و نه یک اجبار.

Fatemeh Roohi:

سلام من یک خانم ایرانی هستم که حجاب را به عنوان یک پوشش دوست دارم . این میراث پدران و اجداد ما ایرانیها از قبل از اسلام است و من به این فرهنگ و تمدن ایرانی افتخار می کنم. تا جایی که من اطلاع دارم هیچ یک از پیامبر های گذشته نیز بی حجابی و عریان بودن را برای رهروان خود به ارمغان نیاوردند بلکه این برهنگی ابزاری است در دست دولتمردان فاسد تا امیال و آرزوهای خود را بر آورده سازند.

Mohammad:

سلام میخواستم بگم اونایی که ادعا میکنند ایرانیند یا طرفدار حقوق زنان هستند برن تاریخ رو خوب بخونند و در مورد حجاب همسر ودختران کوروش کبیر اطلاع کسب کنند وبدونند که مردان همیشه عاشق زنان خوب و خوش اخلاق و با گذشت میشن و اگر یه زن یا دختر بی حجاب ببینند عاشقش نمیشند بلکه تنها از بدنش و عشوه های مسخره اش خوششون میاد. و یه مرد زرنگ عاشق با غیرت هیچ موقع با چنین زنای سست عنصری که خودشون رو واسه همه مردها بی حجاب میکنند ازدواج نمیکنند. بی حجابی قدم اول خیانت هست اگه باور ندارید برید ببینید ریشه ی اینهمه بی بندوباری و خیانت در خانواده های آمریکایی و غربی که تولید نسل توی این کشورهارو به خطر انداخته چیه؟ با تشکر سلامتی هر چی با غیرت عاشق که فرزند خلف کوروش کبیر.

Hasan:  

خیلی جالبه این که تو بعضی کشورهای غربی با اینکه ادعا می کنند آزادی هست ولی مسلمونا رو اذیت می کنند و دخترای محجبه را از کلاس دانشگاه منع می کند ولی انتظار دارند توو ایران با بی حجابی مقابله نشه . والا !!!!!

Yas Ghol: 

این سایت عکس زن با حجاب را در محله قدیمی انداخته تا اینطور القا کند که با حجاب فقیر وعقب مانده است امابی حجابها را در جاهای خوش منظره نشان داده که عکس موضوع را نشان دهد.واقعا موزی وشیطان صفت هستند مدیران این سایت ها

Bahar:

سلام من قبلا بی حجاب بودم اما الان حجاب دارم چون ر انسانی خودش میتونه حجابشو انتخاب کنه شما که این شریعت رو به خاطر حجابش رد میکنید باید بگم حجاب1 ارزش هست هرکس خودشو به 1 قیمتی میفروشه روی1 ماشین خیلی گران قیمت پارچه کشیده میشه وازش محافظت میشه چون ارزش داره اما هرچی ماشین ارزون باشه وخراب از محافظتش کمتر میشه انسان هم وقتی بی قدرو قیمت باشه خودشو ارزون میفروشه تا مردها آزادانه ازش لذت ببرند واین شریعت به ذات خودش عیبی نداره اشتباهات استفاده کنندگان از اونو نمیشه پای شریعت گذاشت

 :Mahsa  

ما معتقدیم که برای بهره بردن از زیبایی یک زن می بایست بهای آن را داد. زنی که خود را ارزان می فروشد قدر و ارزش خود را نمی داند. برای دیدن حیوانات در باغ وحش هم می بایست بلیط تهیه کرد یا برای دیدن موزه ها، چرا برخی ارزش خود را نمی دانند و ارزش خود را به راحتی در اختیار و منظر دیگران قرار می دهند. اری حجاب می گوید برای دیدن من باید بهای آن را بپردازی یا فرد دیگری زودتر مرا برای خود انتخاب کرده است.

مردان به دنبال زنانی هستند که دیده ها کمتر ایشان را دیده باشد. خواهرم خود را بپوشان

 

Mahnaz Siri:  yahoo is Zionist spy, Not neutral media

(ترجمه/ یاهو صهیونیست است یک رسانه عادی نیست)

 Zeinab Ghaderi:  I love my Hijab in Iran .I have no problem in my dear country and I live here so comfort.

(ترجمه/ من حجابم رو دوست دارم من با کشورم مشکلی ندارم و با آسایش اینجا زندگی می کنم)

رضا تقی پور : ای زن به تو از فاطمه (س) این گونه خطاب است / ارزنده ترین زینت زن حفط حجاب است.

 

Tahereh:

دختران اینچنینی لذتی جز پرداختن به این جسم ندارند ... بیچاره ها فقط سرشان به خودشان گرم است...چه زندگی حیوانی ای است بی حجابی...

i am a iranian girl,i have islamic hejab .... this text is one of many of your lies...

(ترجمه/ من یک دختر ایرانی ام که حجاب اسلامی دارم .. این نوشته یکی از دروغهای زیاد شماست)

 

Habib : Iranian hijab friendly. Death to Israel, Death to America

 (ترجمه/ حجاب ایرانی دوست داشتنی است مرگ بر اسراییل مرگ بر آمریکا)

King:  

ما حجاب فاطمه دختر پیامبر را رها نمی کنیم

 

 Ali: Our women are proud of their Hijab .How long are you going to trick people by these fake pictures and videos .just take a very short look at the web sites to see how many people are turning to be Muslims and wearing Hijab. STOP all these lies and BE MORE REALISTIC.

 (ترجمه/ زنان ما با حجابشون سربلند هستند. تا چه کی می توانید با این تصاویر جعلی مردم را فریب دهید؟ یک نگاه کوتاه به سایتها نشان میدهد مردم مسلمان می شوند و حجاب را انتخاب می کنند. این دروغها را بس کنید و واقع بین باشید.

Am: hijab is our life

(ترجمه/ حجاب زندگی منه)


» نظر
title=