• وبلاگ : قول سديد
  • يادداشت : آيا سيد حسن پيام مردم را شنيد؟ + فيلم
  • نظرات : 7 خصوصي ، 30 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    + حسين 
    ""زبان خوش شما تفهيم نمي شود"" !!
    خوشم مياد به نفهمي خودت اعتراف کردي
    + مينا 
    سلام فقط ميگم مشكل مردم ما اينه كه از هرچي و هركي بت ميسازن چه چپي چه راستي.
    + حسين 
    آقا من به عنوان يه ايراني نميخوام شما تو اين مملکت جولان بدين !! حالا با زبون خوش ميريد کنار يا ببريمتون کنار؟
    پاسخ

    زبان خوش شما تفهيم نمي شود لطفا راه دوم را انتخاب کنيد!
    + سجاد 

    چرا هيچ كدام از دوست داران راه تو در مراسم ارتحال نبودند آقاي سيد حسن خميني. طرفداران ديروز امام طرفداران امروز رهبراند

    جانم فداي رهبر

    + همان قبلي 
    پيا م قبلي خصوصي نبود بگذاريدش 76
    + ش 

    آقاي سيد حسن خميني هيچ عمل خاصي انجام نداده است كه نشان دهنده حمايت از سران فتنه باشد. اصولاً افرادي كه الان اين اظهار نظرهاي مسخره را مي كنند 3 سال ديگه وقتي دورانشون به سر رسيد حرفشون عوض مي شه. در ضمن مگر شما خودتان را پيرو ولايت فقيه نمي دانيد؟ اگر اين طور است آقاي خامنه اي رهبر معظم انقلاب با بوسيدن روي سيدحسن خميني حمايت خودشون رو از ايشون نشان دادند پس ديگر شما چه كاره ايد؟

    پاسخ

    سلام سکوت وحشت انگيز و مشمئز کننده ايشان در جريان اخير چيزي جز حمايت بود؟عکسهايي که اين آقا با آن فتنه گران انداخته يعني چي؟حمايت از صانعي مطرود به ملاقات رفتن با بهزاد نبودي شرکت نکردن در مراسم تحليف رييس جمهور محبوب ملت همه و همه سبب شد مردم اين گونه عليه او شعار دهند.
    + س 
    آفرين
    + س 
    مرحبابه مردم ولايتي
    + به علماء خاص -جانباز اصفهان- 
    قطعا" اگر علمايي که در وقايع گذشته تا توانستند سکوت نمودند و يا سخنان چند پهلو بيان نمودند و هنوز با نام نبردن از موسوي و خيانت او به انقلاب ، او را در حاشيه امنيت قرار داده اند بدانند در صورت جانبداري از کسي که در وقايع گذشته همراهي ناجوانمردانه اي به طرق مختلف با ، سران فتنه همسو با سران ستمگر عالم ، از خود بروز داده را به بهانه اينکه جزو بيت امام مي باشد ، و بايد حرمت او حفظ شود ، قطعا" بدانند که مورد اعتراض وسيع دلسوزان انقلاب قرار مي گيريد و چه بسا در مقابل بيت شما ها جمع شوند و به بي بصيرتي شما اعتراض نمايند وشما را مورد باز خواست قرار دهند که چرا قضيه پسر نوح را که براي ما به کررات گفته ايد را فراموش نمود ه ايد و آيا آن را فقط منحصر به خود نوح مي دانيد -- بدانيد نامحرمان مي خواهند آبروي شما را خرج اهداف شيطاني خود نمايند همان نا محرماني که امام خطر آنها را به کررات فرياد مي زدند.
    + نما به سعيد 

    بسم الله

    سلام

    خطاب به سعيد

    اگر علاقه اي به نظام اسلامي نداري كه پس نظر دادنت براي چه بود؟؟؟كساني به اسم علاقه و دلسوزي به نظام وارد مي شوند و آنگونه گند مي زنند تو كه ديگر از همين اول تكليفت را مشخص كردي و گفتي علاقه اي ندارم پس همان بهتر كه سكوت اختيار كني. برو و نظريه هاي غيراسلامي ات را در كشور اربابان خارجي ات پياده كن. و تمام بدبختي و عجز امثال تو همين است كه نظام اسلامي را درك نكرديد. نفهميديد كه يك ولايتمدار جنگ و دعوايش بر سر پول و قدرت و مقام نيست. هدف ما استقرار يك نظام اسلامي حقيقي است. برايش هم جان مي دهيم هم از مقام و مالمان مي گذريم. مشكلت اينجاست كه نظام اسلامي را با نظامهاي مادي و دنيوي ديگر مقايسه مي كني . ما طرفداران احمدي نژاد نيستيم ما حاميان ولايتيم. از هركس هم كه در مسير ولايت حركت كند دفاع مي كنيم. يك سال پيش به احمدي نژاد راي داديم چون ولايتمدار بود و براي سمت رياست جمهوري مناسبترين بود. پس اين نتايج پوچي را كه نميدانم بعد از چند ساعت بهشان رسيدي را در سطل آشغال بريز. دو جبهه بيشتر نداريم جبهه حق و جبهه باطل. نمي شود وسط بود. هر كس با ولايت بود و دلش براي اين مملكت اسلامي سوخت و دشمن مستكبران بود جايش جبهه حق هست. هركس هم دست در دست دشمنان اين مرزوبوم داد باطل است. اين ملاك قضاوت ماست. پس مزخرف به هم نباف كه اول سراغ فلاني ميرويد بعد فلاني بعدش فلاني.در مورد سياه نمايي هايت مربوط به احمدي نژاد هم بايد بگويم خسته نشديد انقدر دروغ به هم بافتيد؟ چندين سال است با تمام قوا داريد اين دولت را له مي كنيد. ميخواهم بدانم به جايي هم رسيديد جز روسياهي و شكست؟ در آخر بايد بگويم خدا را شكررررررررررررررر من را دوستدار ولايت قرار دادي و آنقدر چشمانم را گشودي تا فرزند رسول الله را با يك ادم ساده و ضعيف و فريب خورده همچون سيدحسن مقايسه نكنم. خدا را شكر لذت عشق به ولي فقيه ام را به من چشاندي.خدا را شكر آنقدر كور و كرم نكردي تا گوشها و چشمانم

    جز حرف دشمن و رسانه هاي آنها چيزي نشنوند. خدا را شكر آنقدر بيچاره نشدم كه در به در در خيابان دنبال سطل آشال باشم تا آتشش بزنم!!!

    + به سيد حسن خميني -جانباز از اص 
    قبل از هر سخني سلامي انقلابي به آقاي آيتي مدافع انقلاب مي نمايم ---------------- آقاي سيد حسن خميني شما ديگر براي ما ارزش نداريد مگر اينکه در پيشگاه انقلاب و ملت از همسويي خود با فتنه گران و عدم همسويي با امام خامنه اي اظهار پشيماني نمايي و با مبارزه با سران فتنه چه آشکارشان و چه پنهانشان ، گذشته سياه خود را اصلاح نمايي البته گوئيا قرار است اين توفيق از شما گرفته شود پس حداقل سعي کن از نام امام در خدمت به فتنه گران همسو با سران ستمکار عالم استفاده نکني و ديگر نگو بعد از بيست سال با من منتسب خوني با امام چگونه رفتار معترضانه اي انجام ميدهند--- ياد رفتار امام با سيد حسين خميني بيفت و بدان اگر امام خميني الان بودند شما را مورد طرد قرار ميداند و سپس شما را بدون هيچ گونه مماشاتي به محکمه قانون مي سپردند.
    + به سعيد -- جانباز از اصفهان -- 
    سعيد دروغ گو چطور جرات کرده اي علي رغم مخالف انقلاب اسلامي بودنت به اسم دلسوزي براي جمهوري اسلامي بخواهي دست به تخريب مدافعان واقعي انقلاب بزني و به سود سران فتنه همسو با ستمگران عالم ، اين مدافعان حريم الهي را تخريب نمايي -- شما برويد شعارتان را بر عليه ولايت فقيه بگوئيد سبزک هاي دين فروش و وطن فروش بي غيرت!
    + سعيد 
    مطمئناً زماني که از قدرتان مطمئن شويد همين آقاي خامنه اي را بخاطر برخورد نکردن با رفسنجاني و موسوي و کروبي و همين احترام گذاشتن به سيد حسن خميني محاکمه خواهيد کرد شک ندارم که آن روز فرا مي رسد و شما ايشان را با انهام عدم داشتن شرايط رهبري عزل و محاکمه مي کنيد. تا همين الان هم ايشان يکي به نعل زدند و يکي به ميخ. علت نگراني مطهري و لاريجاني باقي هم همين عطش قدرت شماست
    + سعيد 
    من علاقه اي به نظام اسلامي و آقاي خامنه اي ندارم و اصولاً دعوا هاي شما با يکديگر بر سر مقام و قدرت و پول هيچ نفعي براي ما مردم ندارد اما اين اتفاق چند چيز را براي من روشن کرد:

    1 - بدون هيچ شک و شبه اي مقصد بعدي شما (طرفداران احمدي نژاد) جناح معتدل و ميانه رو اصول گر و مشخصاً حذف شخصيت هايي همچون رضايي، قاليباف، لاريجاني، توکلي، کاتوزيان و مطهري است و مطمئناً بعد از آنهم بسراغ شخص آقاي خامنه اي خواهيد رفت (اگر ايشان زنده بمانند) و يا مصباح را بر سرکار مي آوريد و يا بکل بساط حاکميت روحانيت را بر مي چينيد و يک حکومت ديکتاتوري پوپو ليستي شبه نظامي گروهي مانند برمه و کره شمالي و کامبوج سابق برقرار خواهيد کرد.

    2- در طول اين مدت احمدي نژاد با مديريت شخص مشايي سعي در برجسته نمودن بعضي از مزخرفات به اسم دين نموده که البته هدف اصلي تحريک روحانيت قشري و کم تعقل در جهت همراهي با اين حرف ها و زير سئوال بردن آنها و به طبع آنها تمامي روحانيت در مقابل مردم بوده. تکيه کردن بر روي مسائلي مانند افزايش جمعيت، مديريت امام زمان و چاه جمکران، وارد کردن مقدسين به امور نامربوطي مانند بازي فوتبال، بلوف هاي ديني ادعاي علم غيب داشتن و ادعاي ارتباط داشتن با ملائکه توسط ايشان و يارانشان دقيقاً در همين راستاست. اين موجود برخلاف آنچه نشان مي دهد براستي ماموريت دارد که کار جمهوري اسلامي و روحانيت را يکسره کند و اتفاقاً بعنوان نفوذي از خوب راهي وارد شده و دقيقاً از همان چيزهايي استفاده مي کند که شما مي خواهيد.
    + سعيد 

    خدايا متشكرم كه به من اگاهي دادي تا مثل مرا مانند سپاه عمر سعد و ابن زياد بر فرزند رسول خدا بي حرمتي نكردم!

    خدا يا متشكرم تا به من آگاهي دادي تا به غير از منزه بودنت ومعصوميت معصومينت در باره خطاي همه انسانها حتي مراجع شك كنم

    خدا متشكرم كه خشونت و تحجر را ازمن دور نمودي

    1

    پاسخ

    خدا را شکر من مثل شما نيستم!!
       1   2      >